خــــل و چـــــــلانــــــــه
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
سیلوووووووووم سیلووووووم دوکس جونیــــــــــــــــا

خوفید ؟؟؟منــــــــــــم خدا رو شکــــــــر خوفم ( البته اگه این امتحانا بذارن )

هر کی میـــــــــاد اینجا بایــــــــد خوف باشــــــــه ها ، از مـــــــــــن گفتن بـــــــــود 

  دوبس دوبس دوبس دوبس دوبس دوبس        

  چیـــــــــه به من نمی خــــــوره از این کـــــــــارا ؟؟ چیرا ؟؟؟؟ اتفاقا میخوره
 
    من میگم میخـــــــــوره با من یکی به دو نکـــــــــــــن
 
 
 ، شما هم بیــــــــــــایــــــن وســـــــــــــط
 
 واااااااا بلـــــــــد نیستیــــــــن؟؟؟؟
 
 مگـــــــــه میشـــــــه ؟ حالا بیــــــــاین ،، خودتون به رقــــــــص میاین
 
 من  حالــــــــــم خوبه ؟؟؟؟؟ خب معلومـــــــه که حالـــــــم خوبه
 
  این ســـــــــــــوال کـــــــــــردن داره اخـــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
  نمیدونم چـــــــــرا امروز کبـــــــکم خروس میـــــــــــــــــــــــخونه !
 
  وااااااااای من فکر کنــــــــــــم امروز یکم بیش از حد درس خوندـــــــم    ،
   
  دستتو بکـــــــــــش ، خودم میتونم ببینــــــــــــم تب دارم یــــــــــا نـــــــه   
 
 نــــــــــه خدا رو شکــــــر ندارم
 
  راســـتـــــــی مـــــــــن الان چـــــــــرا اینـــــــجام ؟؟؟ هااا؟ 
 
   والله خودمـــــــــم نمیدونـــــــــــــــــــم
  الان باید برم  بــــــــــه کار خونـــــــــه برسم ، چون بـــــــــه مامیـــــــــم قول دارم
 
  
واااای من چقـــــــدر خرس خوابالومو  دوکـــــــس دالم ،
 
   وااااااای مـــــــن چقدر شماهاروووووو دوکس دالم
 
  وااااااااااااای من چقدر  گوشیمــــــــو دوکس دالم ( یه روز نباشه پیشم غش میکنم )
 
  وااااااااااااااااااااای من چقدر اتاقمو دوکس دالم
     
   واااااااااااااااااااااااااای من چقدر خانوادم و دوکــس دالم
 
    بهلــــــــــه من اینارو دوست دوست میداااااااااالم !
 
   خب دیــــــــه من بلم بخوافــــــــــم فردا امتحان دالــــــــــــم
 
  برااااااااااااااااام دعا کنیــــــــــد ، من که انقدر دوستـــــــــون دالم !
 
  شب نـــــــــــــــــاز
 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست