هه هه من اومدم !
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست جونیااااااااااااااااااا

سلااااااااااااااااااام خونه ی خوجگل مـــــــــــــــــــن

خوبیــــــــــــــــــــد ؟ تو این روزایی که نبودم چیکــــــــــــــــــارا کردیـــــــــــــــن ؟

میبینم همتون بزرگ شدیـــــــــــــــــــــن ، میگنا بچه ها زود بزرگ میشن

یه عالمه خفر دارم ، کدوم و اول بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر کدوم و که شما بخواین !

چــــــــــــــــــــــــی ؟ بلندتر نمیشنوم ،

باباااااااااااااا کر شدم نه انقدر بلند ، باشه میگم چرا فحش میدین ؟؟

خب : اول از همه اینو بگم کــــــــــــــــــــه خواهره رفـــــــــــــــــته  ،الان ۱۱ روزی میشه که رفته ، وااااااااااااای دلم خیلی براش تنگ شده ، دلم برای غرغراش تنگ شده ، دلم برای دعواهامون تنگ شده ( دقیقه به دقیقه بین منو خواهره دعوا بود ) هر چقدر که میگذره بیشتر دلم بلاش تنگ میشــــــــــــه ، ای کاش منم پیشش بوووووووووووووودم

هنوز باورم نمیشه که نیل رفتــــــــــــــــه ، با اینکه با رفتنش یه نفس راحت کشیدم ولی ......... connie_wimperingbaby.gif

وای که چقدر لذت میده اتاق در اخیار کامل ادم باشه ، احساس میکنم خوابم هماهنگ شده ، دیه کسی نیس بهم گیر بده ،  فکر نکنید من بدجنسماااااااااااااااا ، نخیــــــــــــــــر نیستم ولی اینا منفعتاشه ، اگه شما هم اتقتون با خواهر بزرگتون یه جا  باشه در این لحظه ها  مثل من تا حدودی ذوق مرگ میشین ،فکر کنم وقتی خواهره این اپ و بخونه .............

نه اجی جونم نالاحت نشوووووووووووووو ، من دوســــــــــــــــــــــت دارم

راستی بخاطر این چند روزی که نبودم معذرت ، اخه کامپیوترم هنگ کرده بود

چند روزه یه دقیقه قبل از اینکه ساعت گوشیم زنگ بخوره بیدارم میشم ، دیه نمیدونم برای چی ساعت میذارم وقتی خودم یه پا ساعتم

امروزم دارم میرم جلوی موهامو کوتاه کنم ، دفعه پیش فشن بلند  زده بودم ، امروز میرم فشن کوتاه ( توله سگی ) میزنم ، هووووووووووووم

بچه ها جوابتونو حتما میدم ولی الان نه چون دارم میرم بیرون ، پس منتظرم باشیـــــــــــــــن

فعلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست