1 2 3 4 5 !؟!؟
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
۱) خواهره داره میره سر کار ، وااااااااااااااااااااااااای هنوز نرفته دلم براش تنگیدهشکلکْ هآے خآنومے ، چقدر سخته از کسی که در بیشتر لحضات زندگیت  بوده دور بشی ، هرچند یه چند روزی هم اون از دسته من خلاصه هم من ولی واقعا دلم براش تنگ میشه و دووووووووووسش دالم :دی

۲) بخاطر تنهایی که در انتضارمه با خواهره تصمیم گرفتیم که من یه خوکچه هندی بخرم ،با هزار بدبختی و دلبری مامانه رو راضی کردیم ! الانم در به در دنباله یه اقای پیته خوشمل میگردم ولی پیدا نمیکنمقٍالِبــ و اِسمايلے هاےِ كـــيكــــو ، بیشترشون مو بلندن که من اصلا دوس ندااااااااااالمقٍالِبــ و اِسمايلے هاےِ كـــيكــــو ، هوووووووم

۳) زندگی با اینکه سخته ولی به هر صورت میگذره ،deborah.mihanblog.com این خودش جای شکر داره !!؟!

۴) یه سوالی دارم ازت خدا : بگم ؟...... باشه میگمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ  : وقتی به زندگی خودم نگاه میکنم با توجه به حرف مردم و دیده خودم برام یه سوال پیش اومده که ۲ دلم ، اونم این کهشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ :  راست میگن که خدای پولدارایــــــــــــی؟؟؟؟؟!؟شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

۵ )برای اولین بار امروز یکم با مامانه دردو دل کردمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ ، اخه من و مامانه در بیشتر مواقع ابمون تو یه جوب نمیره !یهو از خودم خوشم اومدشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ  : دی

۶ ) بخاطر این چند روز تعطیلی مخم تاب برداشته ، خوشی زده زیر دلم !شکلک 
های رمیــ ـنآ





:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست