خدا الی تنها اومده باز کن درو
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
ax2r467cyey44o6uempd.jpg 

سلام خدای من خستم خسته دنیا خسته از زمونه تا کی

باید بشینم وخداخدا کنم خدااااااااااااا خستم خدا شکستم

خداجون دلم گرفته نمیخوام این دنیای مسخره وتکراری رو

کاش میشد وقتی دلم گرفته وبغض داره خفم میکنه از اسمون

بیای پایین واشکهامو پاک کنی و دستامو بگیری بگی اینجا ادما

اذیتت میکنن؟بیا بریم امروز ۶روزه که دارم روزه میگیرم البته

اصلا روزه قضا ندارم اما فقط میگیرم تا به تو نزدیک شم دارم رجب

وشعبان ورمضان میام مهمونی میام پیش تو خدای من دارم دیوونه میشم

خداجون خسته شدم از تنهایی خسته شدم از بیکسی خستم خدا خستم

چرا کسی نمیتونه درکم کنه چرا کسی منو نمیفهمه خداجون تنها شونه ای

که میتونم بش تکیه کنم شونه های خودته خدا بذار سر بذارم رو شونه هات

یه دل سیر گریه کنم بذار اون قدر گریه کنم تا خالی شم عشق خیالی که

من تنها تنها دوسش داشتم رفت تنهام تنها تر از همیشه بیکس تر از همیشه

خدایا برس به دادم چرا دنیا این جوریه خدددددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااا

 





:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست