نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

                         میلاد امام علی(علیه السلام) بر تمام مسلمین مبارک باد.

«به پايان كارها انديشيدن ، از گرفتاري ها رهيدن است.»

 

ازسخنان امام علي (عليه السلام )درغررالحكم60/1

          

                عمرهامان كوتاه ،فرصت ها اندك

 

                      عبرت ها بسيار ،عقلم بس كوتاه

    
                                      من از خود رفتم ،با دنيا ماندم
                                       دنيا از دستم رفت،من بي هيچ ماندم
      
                                             دنيا لحظه بود ،من را حسرت پربار
                                                   دنيا گنجم بود و، من را غفلت بسيار




:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست