عمه ام سوخت
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
به یاد بود دومین سالگرد طاهره هاشمی پور اصل(سیما)نویسنده وتهیه کننده در رادیو

قلب من می سوزد / از فراغ دوری فرزندم

قلب من می سوزد / به تمنای دیدن رخسارش

اه مادر به فریادم رس/

گشنه ام مادر من / تشنه ام مادر من

جرعه ای اب / یا که شاید لقمه ای

قلب من می سوزد/ دخترم می میرد

اتش درد تنش می گیرد/

قلب من می پو سد/ دخترم می میرد

نام من مادر است /

دخترم روز تولدت مبارک / من به یاد روز مولود دخترم

صفحه هر ورقی را طلا کوب کردم

لب به گفتن وا نشد / من به ناچار این فاصله را با نوشتن پر کردم

تو نبودی که ببینی / لحظه روز تولدت هرگز فراموش نشد

عمه ام سو خت ولی اه نگفت....

تقدیم به عم ام.





:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست