باشه همه خوب ما بد!!!
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلاممممم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخوبید؟خوبند؟من که خیلی خوبم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدو تا امتحان دیگه بدیم خلـــــــاص تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

یعنی امسال سال عذاب آوری بود واقعا  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییعنی هی نشستیم خر زدیم ولی آخرش جز ۴ و ۵ نمره دیگه ای نصیبمون نشد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهنوز نه خودم نه هیچکس باور نمیکنه که منی که نمره زیر ۱۸ نداشتم حالا این بشه وضعم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیولی خب هر چی . . . امسال با همه خوبیا و بدیاش تموم شد و رفت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو ما در حال ذوق کردن برای تابستان هستیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهر چند تابستونا هم میریم مدرسه ولی اصلا حال میده خدایی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آقا بزارین اول من تکلیفمو با هر کی میخواد چرت بنویسه اینجا روشن کنم: اول اینکه خانم یا آقای نسبتا محترم من برام مهم نیست که برام نظر چی میزاری ولی اگه میخوای نظر بزاری چرت نزار لطفا . . . چون اصلا حوصله شنیدن چرتای امثال تورو ندارم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدوم نداره همین یکی بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

یه چیز دیگه نمیدونم دوست عزیز الان این مطلبو میخونی یا نه ولی حوصله نداشتم بیام نظر بزارم برات پس همینجا جوابتو بخون : یکی نظر گزاشته بود که : پروفایلتو خوندم و مطمئن شدم که بچه ای چون اگه بچه نبودی با معلمت این طوری برخورد نمیکردی میتونی بری کتابخونه کتاب چیو بگیری بخونی ببینی که معلما گردنت چقد حق دارن و اینکه برات متاسفم که با پسرا این جوری میحرفی یعنی تو تو فامیل یه پسر نداری که باهاش حرف بزنی که عقده ای نشی؟)

حالا عزیزم میخوام بهت بگم ببین باشه تو خوبی که با معلمت خوب برخورد میکنی بعدشم من تو کل کتابخونه های این شهر عضوم لازم نیست شما بهم بگی برم عضو شم و لازم نیست اعلام کنی که چیکار کنم من هر طور بخوام رفتار میکنم به تو که هیچ به هیچ کس مربوط نیست و دوم اینکه ببین عزیز تو اگه مغز تو اون کله پوکت بود و سواد خوندن و درک فهم داشتی میفهمیدی که من نوشتم فقط با اخلاق پسرا حال میکنم نه . . . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاین حرفت برام گرون تموم شد وگرنه آدمی نیستم که بخوام جواب شعرای امثال تورو بدم . . . ببین خواستم بهت بگم تو و سه تای تو نصف منم نیستین . . . بشین فکر کن تا معنی جملرو بفهمی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتو اگه میخوای بگی خیلی پاکدامنی و ادای مریم مقدسارو واسه ما در میاری فقط میتونم بهت بازم بگم تو خوبی . . .  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خب حالا بریم سراغ خودمون  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآقا البوم زد بازی رو گوشیدین؟ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخیلی خوبه اگه تا الان گوش نکردین هنوز فرصت زیاده تا دیر نشده بجنبین تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمیدونین آهنگ مهدکودکشو خیلی دوست دارم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خب . . . حالا بگم براتون از اینکه . . . آها پریشب رفته بودیم پارک نشسته بودیم داشتیم ساندویچ میخوردیم بعد یه گربه ای اومد صاف نشست جلو ما زل زد به ما تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآقا غذا کوفتمون شد من که یه گاز به ساندویچم مییزدم یه نگاه با بغض به این گربه هه میکردم (منم احساسی اصن )آخرش داداشم گفت من الان از اینجا دورش میکنم . . . برداشت یه تیکه نون پرت کرد اون دورتر گربه هم به امید اینکه کالباسه دویید طرفش ولی دید نه سرش کلاه رفته تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبعد اومد یه نگاه چپ به داداشم کرد رفت . . . حالا دوستم از اینور بلند بلند میگه گربه جان تورو خدا بیا . . . گربه جــــان  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآقا اینقد اینو گفت که یه خانواده پشت ما نشسته بودن اینقد خندیدن آبرومونو برد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآخرشم گربه هه دوباره اومد ولی اینبار بهش چندتا کالباس دادیم نوش جان کرد . . . دیگه بالاخره محبت داریم ما دیگه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازینمیدونین اونشب خیلی خوش گزشت اینقدر این دوستم جلف بازی در آورد که اون خانواده هی میخندیدن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآخرشم گفت بچه ها من دیگه از جام بلند نمیشم که با اینا چشم تو چشم نشم بعدش پشتشو کرد بهشون خوابید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدیوونس به خدا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آقا داره تابستون نزدیک میشه و من در پوست خودم نمیگنجم اصلا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییعنی من تابستونا صبح تا شب تو نتم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیجوری که مامانم با کتک و فحش از پای کامپیوتر بلندم میکنه بعد از ۱۰ ۱۲ ساعت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خیلی دوست دارم تابستونو  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آقا نصفه شبی برید بخوابید دیگه که چی نشستید دری وریایه منو میخونید؟ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیفردا صبح باید بلند شیم ۲۸تا درس زبان فارسی بخونم آخه امروز هیچی نخوندم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبرید دیگه . . . شبتون خوش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

اون اول بچه گیام  . . . آره دارم هرچی میخوام

دور از گچ و تخته سیاه  . . . تا اینکه شد اول مهر . . . میریختن بعد همه کرم

دیدم دنیا کارتونی نیس . . . اونجوری که توش حال کنی نیس . . . میکننت دمه آبخوری خیس . . . میگیرن با لاشخوری چیپس

گفتم اینم میگذره و هرچی باشه باز طوری نیس

دبستانم بهتر نبود  . . .یکی دو تا ولگرد پلوم . . .انقد حموم نمیرفتن آخر دیگه چرک کرد گلوم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 نمیخوام سر صف واسم  . . .شده بشه دردسر واسم

ناظما رو من حساسن . . . هر روز باید دم در واسم . . .

www.varaghe.blogfa.com





:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست