شاید باورتون نشه ولی این خودمم که دارم می آپم ...
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

وای سلامـــــــــــــــم . . . نمیدونین چقد دلم براتون تنگیده بود  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاصلا نه وقت آپ کردن داشتم نه وقت سر زدن به وبلاگاتونو  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخب حالا چطورین؟ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمن که هم خوبم هم بد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخیلی هم خستم این امتحانا نمیدونم چرا تموم نمیشه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتازه دلمون خوش بود که داره تابستون میاد اونوقت برگشتن میگن از ۳تیر باید بیاین مدرسه تا ۴ مرداد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی دلم میخواد همرو بزنم . . . دلم میخواد بمیرم راحت شم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیواقعا از زندگیم خسته شدم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبیخیال بگزریم . . .

خب از چی بگم براتون؟ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآها از روز آخر مدرسه ها . . . وای که چقد حال داد . . .  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیما یه معلم ریاضی داریم که من و اون از همدیگه متنفریم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییعنی کلا فکر نمیکنم از اول سال تا الان سه کلمه با هم حرفیده باشیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاز بس که این بشر مزخرفه . . . حالا روز آخر یکی از بچه ها بهش میگه خانم یه خاطره خوب از کلاس ما دارین الان؟برگشته میگه نه من از کلاس که میرم بیرون بچه ها رو از یاد میبرم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییکی نیست بهش بگه بی شعور حداقل واسه بچه هه خالی ببند که آره دارم حداقل نخوره تو ذوق یارو تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییعنی واقعا شعور قد خر تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیحالا همه رفته بودن ازش خداحافظی کنن منم پشتمو کردم بهش از کلاس اومدم بیرون تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیوای که چه حالی داد همینجوری چپ چپ منو نگاه میکرد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبعدشم زنگ بعد تو راهرو دیدمش فکر کرد الانه که برم دوباره ازش خداحافظی کنم که منم پرو پرو رومو کردم اونطرف از کنارش رد شدم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخیلی حال کردم واقعا ازش متنفرم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دیگه براتون چی بگم؟ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

آقا چند روز پیش دوستم زنگ زد بهم گفت المیرا شماره دوست پسرمو بدم میزنگی ببینی پا میده یا نه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیما هم که عشق این کارا گفتیم رد کن بیاد . . . حالا زنگ زدم به پسره میبینم از این بی اعصاباس که یه دفع میزنه به سیم آخر تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیسلام علیک کردیم و اینا تا اینجا رسیدیم که دوستم گفته بود بگم بچه کرجم . . . حالا پسره برگشته میگه کجای کرجی . . . منم مثل خر گفتم نمیتونم بگم که . . . گفت خب معلوم شد که بچه کرج نیستی . . . گفتم نه هستم گفت خب پس اسم چهار تا محله کرجو نام ببر تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وای خدا منو میگی مونده بودم اسم محله های کرجو چی بگم . . . گفت ببین گه نخور(شرمنده) تو بچه تهرانی من خیلی باهوشم گفتم نه من از تو باهوش ترم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآقا آخرش گفت ببین بیخیال من شو من مال این حرفا نیستم چند مین بعدم دوست خودم اس داد که المیرا محمد شماره تورو داده من گفته یکی مزاحمش میشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیولی اینقد حال داد که خدا میدونه . . . کلا منو ساختن برای اس کردن پسر جماعت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآقا یکی از دوستام یه دوست پسر داشت حالا با پسره به هم زده . . . وای نمیدونین این پسره چه سوژه ایه اون دفعه دوست پسره دویید اومد طرف ما جلو پای دوستم تف اینداختتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوای منو میگی اینقد خندیدم که خدا میدونه . . . فکر کن طرف دوستشو فرستاده جلو پای یکی که باهاش به هم زده تف بندازهیعنی عالی ترین صحنه ای بود که تو عمرم دیدم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آره دیگه . . . فعلا حرف زیادی ندارم بزنم میخوامم برم درس بخونم بعدش اتاقمو تمیز کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو بعد باید برم بیرون و کلی کار دارم و اینا . . .

دیگه خیلی دوستون ندارم . . . ولی شما منو دوست داشته باشین تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهمینا دیگه . . . فعلا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

راستی یه وب ساختم میخوام توش چیزای باحال بزارم . . . سر بزنین حتما تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

  www.varaghe.blogfa.com





:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست