بعد از مدت ها برگشتم....
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلاممممم . . . چطورین؟ من که خیلی خوبمالان میدونم که شماها هم خیلی خوبین چونم من بعد از این همه مدت اومدمکلی چیز میز دارم برات تعریف کنمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدفقط خدا بهتون صبر بده که باید بشینین حرفای منو تحمل کنینتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخب بزارین براتون تعریف کنم حالاتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدچند روز پیشا تا ساعت ۸ تفریحی مدرسه موندیم و قرار بود تو همون مدرسه جوجه کباب درست کنیم بخوریم . . . منم خودم شدم آشپز همچین جوجه درست کردم که همه دهنشون باز مونده بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخب بالاخره من خودم یه پا آشپزما تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیحالا بعد از این که جوجه ها آماده شد نشستیم کف زمین ظرف غذارو گذاشتیم جلومون شروع کردیم به خوردنشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے منم نه اینکه کمی تا قسمتی کثافتم کلا توی مدرسه با دست غذا خوردنو ترجیح میدم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیالبته دستامو میشورما . . . حالا داشتیم غذا میخوردیم که زهرا برگشت به من گفت المیرا تو اصلا تو خونته کثافت کاری تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیباو دیگه همه این قضیه دیوونه بازیایه منو فهمیدن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاون شب اینقده خوش گزشت که خدا میدونه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

حالا بگزریم . . .

پنج شنبه که روز آخر مدرسه ها بود خیلی خوش گذشت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیسر کلاس شیمی معلممون داشت درس میداد یه دفعه همه زدیم زیر آواز شعر بارون بارون بارون هی دسته بده دسم ..... اینو خوندیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیجالب اینجا بود که معلممون هیچی بهمون نگفت تازه کلی هم خندید Ruminate به خدا اگه روز آخر نبود هممون جر میداد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آقا به ما برای عید یه عالمه تکلیف دادنمنم چون میخوام ۱۴روز برم مسافرت قرار بود این چند روز بشینم انجام بدم همشو ولی دریغ از یه کلمه نوشتن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیحالا موندم تو یه روز چجوری بنویسم این همه تکلیفو؟!!! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمهم نیست حالا باید یه خاکی به سرم بریزم دیگه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شماها اتاق تکونی کردین آیا؟اتاق من که اینقده کثیف بود کـــــــــــــــه خدا میدونه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمامانمم هی ۲هفتس میگه پاشو اتقتو تمیز کن منم هی میگم باشه ولی انگار نه انگار تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیولی خب بالاخره امروز پاشدم اتاقمو تمیز کردم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیوای نمیدونین چقد تمیز شد . . . به جاش پوستم کنده شد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآخه هر کدوم از لباسام یه طرف  . . . شالا و مانتوهام یه طرف . . . کتابام یه دسته رو زمین یه دسته رو میز . . . پلی کپی هام توی کشو چمالیده شده بودن و . . . دیگه سرویس شدم به خدا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییعنی تمیز کردن کار خیلی مزخرفیه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آقا معلم شیمی ما برداشته برنامه ریزی کرده توی عید ۷روز یک ساعت و نیم درس بخونیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاز اونور معلم فیزیکمون برنامه ریزی کرده دوباره ۱۰ ساعت درس بخونیمBeggingهمه ی معلما از همین برنامه ریزیای مزخرف انجام دادن و منم به همشون از همینجا میگم که باشه بشینین تا من تو عید درس بخونم

من دیگه حوصله تعریف کردن ندارم . . .  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بچه ها دیگه ۲روز بیشتر تا عید نمونده برای من سال ۹۰ بدترین سال زندگیم بود ولی امیدوارم که برای شما بهترین سال زندگیتون بوده باشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآرزو میکنم که سال ۹۱ هم از سال ۹۰ براتو خیلی خیلی بهتر باشه و همچنین امیدوارم که برای منم سال خوبی بشهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدسر سفره ی هفت سین یاد من باشین و بدنین که یه دیوونه هم به یاد شماست تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمن تو عید تهران نیستم و به احتمال زیاد نمیتونم بیام نت به خاطر همین از همین جا پیشاپیش عیدو به همتون تبریک میگم و خیلی دوستون دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیخوام از همه ی دوستام تشکر کنم که پیشم بودین و تنهام نزاشتین(جو سخنرانی گرفته منو الان)  ولی واقعا از دریا و سما و سودا و مریم و یاسی و سیندرلا و ... خیلی خیلی ممنونم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بچه ها حتما دعام کنید و از همه مهم تر دعا کنید خدا به عشق من تو سال جدید یه عقل درست حسابی عنایت کنه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمیدوستمتون و تا بعد عید اگر زنده بودم ازتون خداحافظی میکنم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تفلـــــد عید شما مبارکـــــــــ  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدست دست دستا شله تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیعید شما مبارکـــــ  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیعید خودمـــــــ مبارکـــــــ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد عید همه مبارکـــــــ  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهو هو بیا وسطــــــ  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدست بزنین و شادی کنین عید اومده دوباره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدست دست . . .  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبزارین براتون رقص شیشه هم بیام حال کنین تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی عید اومده و عید اومده تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیلا لا لا  تفلد عیــــــد شما مبارکـــــــ  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهو هو ها ها هی خب چیزایی که گفتم یادتون نره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

سال ۹۰ هم تموم شد و من هنوز دیوانه باقی هستم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیحالا همگی بگین سیب و نیشاتونو باز کنین و . . . یک دو سه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاینم آخرین عکس امسال از من و شما برین شاد باشین که بهتون افتخار دادم باهاتون عکس بندازماینم عیدی شما از طرف منشاد و خوشحال باشید . . . به امید دیادر در سال جدیدشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے





:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست