حالمان بد است . . .
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
سلاممم سلاممم www.smilehaa.orgچطورین؟ من که خیلی حالم بده . . . الان به زور نشستم پای کامپیوتر تا بآپمسرما خوردم خفنwww.smilehaa.orgامروزم نرفتم مدرسهwww.smilehaa.orgتنها خوبیش به همین بود که نرفتم مدرسه وگرنه حاضر بودم بمیرم ولی اینجوری مریض نشمwww.smilehaa.orgالبته تقصیره خودمم جمعه از صبح تا شب نشسته بودم زیر پنجره داشتم قندیل میبستم ولی باز به روی خودم نمی آوردم که بلند شم بتمرگم یه جای دیگه درس بخونمwww.smilehaa.org

حال بگزریمwww.smilehaa.orgمن خیلی خوشحالمممممwww.smilehaa.orgآخه بالاخره بعد از یک ماه این در و اون در زدن برناممون جور شد بریم عید مسافرت همونجایی که من عاشقشمwww.smilehaa.orgدر پوست خودم نمیگنجم از خوشحالیwww.smilehaa.org

حالا از این هم بگزریمwww.smilehaa.org

چند روز پیشا امتحان زبان داشتیم . . . حالا با اینکه من و فاطمه زبانمون خوبه ولی نتونستیم بعضی از سوالاشو جواب بدیم برای همین برگه هامونو گزاشته بودیم جلوی هم دیگه همرو مشورتی نشوتیمwww.smilehaa.orgآخرشم شدیم ۱۸.۷۵www.smilehaa.orgنمیدونم چرا ولی حالا خیلی بالاتر از بقیه بچه ها شدیمwww.smilehaa.org

این معلم زبانمون بنده خدا کمی مشکل دارهwww.smilehaa.orgآخه بچه ها سره کلاسش همش دارن میحرفن با هم بعد هی میگه ساکت بعد که بچه ها ساکت نمیشن یه دفعه داد میزنه www.smilehaa.orgبعد که همه خفه میشن میشینه به نصیحت کردن بعدم میگه من دیگه درس نمیدم بعد که بچه ها خفه میشن دوباره شروع میکنه به درس دادن میگه این باره آخریه که درس میدمwww.smilehaa.orgدوباره بچه ها پنج دقیقه بعد شروع میکنن به وراجی و کرم ریختن اونم دوباره داد میزنه و . . . www.smilehaa.orgیعنی هر جلسه ۱۰۰بار این اتفاق تکرار میشه و ما دهنمان سرویس میشود هر جلسهwww.smilehaa.org

کلا اصن همه ی معلمامون یه جورین . . . شادن واسه خودشونwww.smilehaa.orgنمونش معلم دینیمون . . . چهارشنبه اومده سره کلاس میگه بچه ها امروز امتحان داریم گفتیم خب بفرمایید سوالارو بدیدwww.smilehaa.orgحالا برگه هارو پخش کرده بعد اینجوری میکنه بچه ها برید خونه درستونو بخونید کتابو ببندید سوالارو جواب بدیدwww.smilehaa.orgبعدشم گفت من بهتون اعتماد دارم که تقلب نمیکنینwww.smilehaa.orgمنم گفتم ببین باشه تو جو دینی بزن منم جو میگیرتم اصلا تقلب نمیکنمwww.smilehaa.orgوالا به خدا

امروز یک تصمیم گرفتم که دیگه به فیس بوک و یاهو نرمwww.smilehaa.orgمیدونم در توانم نیست ولی چاره ای ندارمwww.smilehaa.org

حالا هر چی . . . من دیگه واقعا حالم خوب نیست میخوام برم استراحت بعدا میام یه آپ دیگه میزارم

مرسی که تحملم کردین www.smilehaa.orgفعلـــــــــــــــــــــا تا بعدwww.smilehaa.org





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست