مدرسه تو روحت
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلام  قربونتون برم خیلی خوبم

امروز رفتیم مدرسه . . . وای خیلی روز گندی بود . . . زنگ اول هندسه زنگ دوم عربی زنگ سوم هندسه زنگ چهارم عربیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخیلی کسل کننده بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتازشم زنگ سوم امتحان هندسه دادیمدو تا سوالو هر چی فکر کردم یادم نیومد ننوشتمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اصلا اعصابم از این امتحان کلاسی های معلما به هم میخورهدیروز معلم ریاضیمون برگه های امتحانو دادم جلو چشمش برگمو پاره کردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدآخه مخصوصا امتحان سخت گرفته بود تا بچه ها نمره هاشون کم بشه اونوقت ناراحت بشن منم که زدم کرک و پرشو ریختمالان دیگه مثل یک انسان متشخص رفتار میکنهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وای امروز خیلی شاد و سرخوش با بچه ها اومدیم از مدرسه بیرون دیدم مامانم منتظرمه رفتم سوار شدم و اینا رسیدیم دم خونه . . . دیروزش ماشینمون دم در پارک بود بعدش من دیدم امروز ماشین نیست هر هر الکی خندیدم گفتم مامان باز دیروز توهم زدی گفتی این ماشین ماست اما الان صاحبش برده ماشینشوتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدیه دفعه مامانم رنگش پرید گفت برو تو پارکینگو ببین ماشن اونجا نیست منم رفتم دیدم گفتم نه حالا هیم میخندیدماتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعد مامانم سریع رفت تو خون زنگید بابام گفت ماشینو تو بردی؟ بابام گفت نه . . . بعد من دیگه نیشمو بستم فهمیدم ماشینو دزد بردهبیچاره مامانم اگه چاره داشت میزد منو له میکردتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدکه دیگه اینقد الکی نخندم . . . وای حالا زنگ زدیم پلیس بیاد . . . اومده بود پلیسه دم خونه ننه و داداشمم رفته بودن کلانتری من رفتم دم در . . . حالا این پلیسه اینقد سوالای چرت و پرت میپرسیددیگه داشت رو اعصابم راه میرفت . . . واقعا میگن همسایه ها فضولن راست میگن داشتم با پلسه زر میزدم دیدم همسایمون اومده دم در وایساده میگه وای المیرا جان چی شده؟گفتم هیچی فقط فضولو بردن طویله یونجه دادن نمیره ایششش حالا بیخیل

آقا امروز دستبند فاطمه گم شد . . . طلا بود . . . کلی ناراحت بودکل مدرسه رو گشتیم و از همه بدتر این که ۴دفعه این ۵طبقه رو رفتیم بالا اومدیم پاییندیگه جونمون در اومده بود . . . آخرشم پیدا نشد ولی وقتی زنگ خونه خورد داشتم کاپشنمو تنم میکردم که یه دفعه فاطمه جیغ زد که المیرا برگرد . . . گفتم هیییو این کارا چیه میکنی؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدگفت تو هم این وسط وقت گیر آوردیو . . . بعد دیدم یه دفعه از تو کلاهه کاپشنه من دستبندشو در آوردکلی خوشحال شد بیچارهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ولی به جاش من کلی کتک خوردم

آها پساپس ولنتاینتون مبارک من که واسه هیچکی کادو نخریدم حتی واسه اون خری که باید بخرم اصلا حوصله خرید کردن نداشتم آخه

آها دیروز معلم شیمیمون اومد سره کلاس گفت برگه بزارین امتحان داریم ما هم کلی داد و بیداد گفتیم شفاهی بگیرین . . . روشو کرد به من گفت تو که اینقد ذوق داری شفاهی بدی بیا اینجا وایسا . . . مقلا میخواست منو ضایع کنه . . . هر چی سوال پرسید جواب داد . . . جلو همه کرک و پرش ریخت گفت آفرین برو بشین من نمیدونم معلمارو باید حتما ضایع کنی تا آدم بشن؟؟؟!!!

خب دیگه زیاد حرفیدم . . . راستی فقط ۳۳ روز تا عید مونده . . . بزن کف قشنگرو تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمن که به آرزوم رسیدم آخه بابام امروز گفت که کارمون درست شده که برای عید بریم اونجایی که دوس داریم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبه خاطر همین خوشحالم . . . تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خب بسه دیگه . . . آها سما جون قربونت برم با این همه نظرات مرسی از بقیه که هیچ وقت تنهام نمیزارینколобок

خیلی دوستون میدارم . . . تا بعدشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے اینم کادو ولنتاینتون





:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست