بوووووو سرده کاپشنم کو؟؟؟؟؟!
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
سلامممممwww.smilehaa.orgشترین؟www.smilehaa.orgحالا ناراحت نشین خب چطورین؟

وای خدا اینقد امروز مدرسه خوش گذشت کهwww.smilehaa.orgجاتون کلی خالی . . . صبح زنگ اول زبان فارسی داشتیم منم همیشه تکلیفای زبان فارسو انجام مدیم www.smilehaa.orgاما این دفعه حوصله نداشتم انجام نداده رفتم مدرسه گفتم صبح مینویسم اما صبحم وقت نداشتم که کپ بزنم از رو بچه ها برای مین ننوشتمشانسه گنده ما هم زد معلمه برگشت گفت میخوام امروز دفتراتونو ببینمwww.smilehaa.orgوای دلم میخواست خفش کنمwww.smilehaa.orgواقعا شانسه ما داریم؟www.smilehaa.orgزنگ دوم دینی داشتیم وای جاتون خالی معلمه داشت درس میداد منم از پنجره کلاس یه پسره رو که پشت بوم خونشون نشسته بودو دید میزدمwww.smilehaa.orgاونم وسطه کلاس دینیwww.smilehaa.orgحالا نمیدونم پسره تو اون سرما اون بالا چیکار میکردwww.smilehaa.orgزنگ آخر هم که جغرافی داشتیمwww.smilehaa.orgکلی چرت زدیم سره کلاسش

وای آقا امروز من و هستی گیر داده بودیم هی میگفتیم بووووووو سرده کاپشنم کو؟!www.smilehaa.orgدیگه خودمون خسته شده بودیم اینقد خوندیم این آهنگو امروزwww.smilehaa.orgبه خدا . . .

آقا این ۲۲ بهمن کی تموم میشه راحت شیم؟www.smilehaa.orgهر روز باید سرود ملی بخونیم ما  www.smilehaa.orgبعدشم سروده وطن ای هستی منwww.smilehaa.orgالبته ناظممون هر روز صبح پا میشه میاد منو به زور بلند میکنه که مثل بقیه بچه ها بخونم منم گوش نمیدم دوباره میشینم سره جام اونم میرهwww.smilehaa.orgآخه خیلی رو اعصابه این کاراwww.smilehaa.org

آها فردا جشنه مدرسه زنگ اول ورزش داریم بقیه زنگارو بیکاریمwww.smilehaa.org

فردا شب چهلمه همون فامیلمونه که فوت کردwww.smilehaa.orgهر چی به مامانم میگم صبح بیاد دنبالم بریم خونشون من کمک کنم کارارو انجام بدن قبول نمیکنهwww.smilehaa.orgآخه من خیلی دوست دارم هسته خرما رو در بیارم بعد جای هستش گردو بزارم خیلی هیجان داره آخهwww.smilehaa.orgبه هر کیم میگم میگن این کجاش هیجان داره؟خب داره دیگه به نظر شما هیجان نداره؟www.smilehaa.org

دیگه حوصله حرفیدن ندارم . . . خوش باشینwww.smilehaa.org

بوووووو سرده کاپشنم کو؟حتی یه پولیورم باشه ممنونwww.smilehaa.org

دوس دارم سریع بزنم بیرون آخه میترسم که برفا آب بشن زود

بوووووو سرده این شاله منه که،بوووووو سرده میاد به تنت babe

چارتا دست تو دوتا جیب آآآووو تو بغلم میگیرمت هــــــــی

 

بسه دیگه پررو نشین . . . بای





:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست