حالا عنوانش هرچی که هست !!!
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلام سلام همگی سلامwww.smilehaa.org

تازه نیم ساعته از خواب بیدار شدمwww.smilehaa.orgدیشب ساعت سه خوابیدم داشتم تا اون موقع میچتیدمwww.smilehaa.orgآخرش مامانم اومد دعوام کرد گفت بسه دیگه خجال بکش برو بگیر بخوابwww.smilehaa.orgمنم دیگه واقعا خجالت کشیدم سریع رفتم خوابیدمwww.smilehaa.org

بابا این چه وضعشه چرا ما یه روز تعطیلیم یه روز نیسیم؟www.smilehaa.orgقاطی کردم به خدا . . . دیروز که رفتم مدرسه اینقد خوابم میومد که نگوwww.smilehaa.orgوقتی رسیدم مدرسه یه ربع مونده بود تا زنگ بخوره . . . از اونجا که مدرسه ما هم مذهبیه و باید با چادر بریم مدرسهwww.smilehaa.orgمنم رفتم تو نماز خونه چادرمو کشیدم سرم اون یه ربعو خابیدمwww.smilehaa.orgیعنی همون یه ربع انگار ۷ساعت خوابیدم اینقد چسبیدwww.smilehaa.orgولی تمام مدت سر همه کلاسا چرت زدمwww.smilehaa.org

آها جاتون خالی یکشنبه رفته بودیم خونه یکی از اقوام . . . بعد من و دختر خالم و چند تا از اون پسرا رفتیم بالاپشت بوم که قلیون بکشیمwww.smilehaa.orgوای الان که فکر میکنم جاتون اصلا خالی نبود چون قندیل بستیم تو اون سرماwww.smilehaa.orgیکی نیست بگه این همه جا حالا چرا پشت بوم؟؟

دیگه . . . چی دارم بگم؟آها دیشب رفته بودیم میلاد نور . . . عالی بود یعنیwww.smilehaa.orgاینقده خوش گذشت  . . . وای یه پسره اونجا بود فکر کنم مهدکودک میرفتدست دوست دخترشو گرفته بود آورده بودش میلاد نور . . . وای ببین یعنی هر کی اینو میدید بر میگشت کلی میخندید . . . اینقده موهاشو ریخته بود تو صورتشتازه احساس خوشگلی هم بهش دست داده بود . . . اینقدرم لاغر بود که داشت میشکست تازه اگر دستشو از کمرش بر میداشت شلوارش میفتاد پایینwww.smilehaa.orgحالا درسته ما خندیدم ولی واقعا همین اینان که جامعرو به فساد کشیدنwww.smilehaa.orgاصلا تو این دوره زمونه هیچکی به اندازه من با شخصیت نیست

حالا همینا . ..  دریا جونم که دستش ضرب دیده امیدوارم زدتر خوب شه www.smilehaa.org داداش محمد دیگه حرفای پست قبل تکرار نمیشهwww.smilehaa.org

آقا دقت کردین روزای تعطیل ساعت عجله داره؟اه اعصابه آدمو خرد میکنهwww.smilehaa.orgایــــــــــشwww.smilehaa.org

من برم دیگهwww.smilehaa.orgخداحافظــــwww.smilehaa.org





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست