حوصلم سر رفته!!!!
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلام www.smilehaa.org. . . خوبم مرسی سوال نکنین

ای وای یعنی حوصلم سر رفته در حد چی !!!!www.smilehaa.orgساعت ۱۲ پاشدیم رفتیم خونه مادربزرگم یعنی تا ساعت ۹ هین جوری نشسته بودم یه کله به جون همه غر میزدم که من حوصلم سر رفتهwww.smilehaa.orgمخ همرو خوردم یعنی . . آخه چند ساعت بیکار بشینی خب به خا شما هم حوصلتون سر میرفت دیگهwww.smilehaa.org

آقا این چه وضعشه . . . من نمیدونم کدوم خریه هر دفعه من میرم تو فیس بوک یا ایمیلم میبینم رمزش عوض شدهwww.smilehaa.orgآقا مریضی؟کرم داری؟قاطی داری؟روانی هستی؟آخه کس خل آخه چی بگم بهت . . .آخه تو اصن چیکا به من داری . . . اصن تو کی هستی . . . آقا اصن چه پدر کشتگی من و تو با هم داریم . . .؟؟؟؟www.smilehaa.orgاه خیلی رو نروی به خدا . . . نمیدونم کی هستی ولی خیلی بی شعوری و اینو بدون عزیزم دیگه برام مهم نیست هر کاری دلت میخواد با ایمیل و پیج من بکن من کلی پیچ و ایمیل دارم . . . این دوتا برا تو فقط جون ننت دست از سر کچل ما بردارwww.smilehaa.org

ای وای . . . آقا رفتیم دیدیم وبلاگ من ۸ امتیاز آورده مال دوستم ۷www.smilehaa.orgحالا اون باید منو مهمون کنهwww.smilehaa.orgولی خدایی امتیازامون ترکونده بود  . . . همه ۴۰۰ و ۵۰۰ من و اون ۷ و ۸ولی البته ما تو دو روز امتیاز جمع کردیم اونا تو یه ماه وگرنه اگه ما هم تو یه ماه امتیاز جمع میکردیم بالای ۱۰۰۰ میرسید اصلاwww.smilehaa.org

آقا این دولت دیگه شورشو در آورده  . . . این چه وضعشه آخه؟www.smilehaa.orgچرا نباید دیگه بین التعطیلین داشته باشیم؟آخه یعنی چی؟الان ما فردا باید بریم بعد پس فردا نباید بریم دوباه فرداش باید بریم دوباره پس فرداش نریم دوباره فرداش نریم دوباره دو روزه آخر بریمwww.smilehaa.orgخودمم سر گیجه گرفتم  اه اگه بین التعطیلین داشتیم این هفته تعطیل میشدیم و میرفتیم دور دور شباwww.smilehaa.orgولی ریدن به حالمون نیسیم کهwww.smilehaa.orgای بابا . . . اشکال نداره میگزره این روزا . . . فقط نمیدونم چرا اینقد دیر میگزره این روزا . . . سرویس شدیم دیگهwww.smilehaa.org

آها وای یه بدبختی من تو مدرسه دارم . . . یه دوست دارم همش در حال کتاب خوندنه . . . حالا بخوره تو سر من اصلا اینقد کتاب بخونه تا چشاش در آد ولی بدبختی من اینه که این کتاب میخونه میاد خلاصه کتابو(در واقع کل کتابو) برا من تعریف میکنه بعد تازه وسطاش که میشه من دیگه خودم میزنم به خریت مثلا دارم گوش میکنم اونم یه دفعه بر میگرده میگه : حالا تعریف کن تا اینجا ببینم چی شد؟www.smilehaa.orgیعنی گ . . . ا . . . ی . . . د . . . ه منوwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgای خدا چیکار کنم باهاش؟

بسه دیگه من خیلی خوابم میاد برم بخوابمwww.smilehaa.org که فردا باید بریم مدرسهwww.smilehaa.orgتازشم حالم خیلی بده . . . سرم درد میکنه . . . از درون و برون داغونم کلاwww.smilehaa.org

قابل توجه آقا سعید . . . اینو ۲۰ دقیقه نوشتم . . . آره برادر . . . آآآآ دیگه همین برین بخوابین دیگهخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comاهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدشب خوشwww.smilehaa.org





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست