به این پست نخونده نظرندهـــــ
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
صبح همگی به خیر اینجامیخوام چندتاعکس بزارم..خیلی بامزه اند

بعدش هم بحرفمـــ

تعطیلات بدنمیگذرهــــ

دروغ گفتم شروع نشده مزخرفهـــ

ولیــ میدونم حتمابهترمیشهــــ

کلی نقشه دارم..اول ورزش

دوم چه بخوام ونخوام کلاس ها

بعدقراره نخواسته خرابکاری کنم

دیگه بقیش رویادم نمیاد

راستی میخوام کلی تغییرکنم

شایدسال دیگه اصلامن قبلی نشم..برای مثال:

هرکی بهم بدگفت من صدبرابرشومیگم..هرکی میخوادباشهـــ ..هرچه قدر میتونم دوسش داشته باشم

بایدیادبگیرم چه جوری ازخودم دفاع کنم ..وگرنه تاآخرعمرم بایدساکت باشمـــ

میگم کی میتونهـــ تضمین کنه که یه دوست واقعی هستش 

هیچکی دوست خوبی نیس حتی من


بهتره که مادنبال کسی باشیم که بااخلاق ماجوردربیادوگرنه همیشه ناراحتیم

بازم میگم اگه کسی واقعابه خودش اعتماد داره فک میکنه یه دوست بی نظیری تواین پست نظربدهـ وگرنه اصلااینجانظرندهـــ..پست زاده برویه جای دیگه بده

بازم مینویسم سال بعدمیخوام بتروکونم پس آماده باش دبیرستان


حالااینجام نباشه 






:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست