جملات پیامکی!
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سوگند به ...

 

 اگر " لیوان شیشه ای " را در دست راستم

 

و " لیوان یک بار مصرف " را در دست چپم بگذارند...

 

 باز در یخچال را باز می‌کنم و با شیشه آب می‌خورم!!

 

*****************

یکی دکتر می‌شه..

یکی مهندس می‌شه..

.

.

.

.

منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!

 

*****************

  

میازار موری که دانه کش است!

 

در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!

 

می‌توانید بیازارید...

 

*****************

 

گاهی باید دست از سرش برداری ...

 

و بجاش از پات ،

 

برای شوت کردنش استفاده کنی ... !

 

*****************

 

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس می‌کردیم می‌کشیدیم رو تخته

 

فکر می‌کردیم خیلی تمیز شد

 

بعد که تخته خشک می‌شد می‌دیدم چه گندی زدیم...!

 

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

 

*****************

 

بعضيا دوستيشون مثل دوستي تام و جري مي مونه ....

 

از صبح تا شب مي زنن دهن همديگرو سرويس مي کنن ؛

 

ولي .... بدون هم نميتونن زندگي کنن ... !!!

 

*****************

 

 خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 10 تومان بیشتر نیست

 

و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز

 

 

که ارزش یک دوست بیش از 10 تومان است !

 

*****************

 

این سوال مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده:

 

 این عربها "چ" ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن؟

 

*****************

 

کاش می‌شد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم

 

بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت!

 

که این پشه ها بشینن عین بچۀ آدم بخورن دست از سر ما بردارن!!

 

*****************

 

رفته بودم 80تومن پول بکشم ازکارتم دو تا10 تومنی داد

 

5تا 5تومنی

 

ده تا2تومنی

 

 با پونزده تا هزار تومنی

 

 اشک تو چشمام جمع شد

 

بنده خدا تمام جیباشو گشت تا پول منو جور کنه!!

 

*****************

 

چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من...

 

پیشی من..

 

 و موشی و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد...

 

امّا اگه بگن حیووون عصبی میشه...؟!

 

مـگـه جـفـتـشـون یـکـی نـیـسـتـن....؟

 

*****************

 

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ...

 

 از این دورویی خودم بیزارم!!

 

*****************

 

به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا خودش گفت

 

 و رفت و واسه ما چیزی نذاشت

 

هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن





:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست