عاشقتم مرد زندگیه من
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

 http://www.img4up.com/up2/99405377813496898247.jpg

دلـم شعــر مـے‌خـوآهـد امشب و بـوســہ

    و نــوایــے کــہ نـآم مــرآ زمـزمـه کنــد در خلوت

                 و گـوشــے کــہ صـدآے مــرآ تـشـخـیـص دهـد در هَم هَـمــہ

           و دلـــے کــہ بلــرزد بــہ یــاد مــن

   و دسـتــے کــہ نـوازش بــدانـد

      و گـونـه‌اے کــہ سـرخ سـرخ بـاشد از شَـرم

           در آن هنـگـام کــہ نگـاهمـان گــره خـورده دَر هـم

                  دلـم شعــر مـےخوآهــد امشب و مهتــاب

   و نـــورے کــہ روشـن کنــد شب را بــہ جــاے روز

                      و گــرمـایـے کـــہ بـسوزانــد لب را بــہ جـاے دل

           و عشـقــے کـــہ آشکــار است در ضـربــان تـنـد قـلبـــ مـــن

 

 عزیزم امروز حال عجیب دارم نمیتونی باور کنی از صبح که بیدار شدم اهنگ گذاشتم صداشو تا اخر باز کردم امروز حالی بس عجیب دارم دلم علی خودمو میخواد اغوشتو برام باز کنی بشینم تو بغلت شما دستت رو دور کمرم حلقه کنی و تو هم ذوب بشیم علی جونم عاشقتم خیلی دوست دارم دلم میخواست الان پیشم بودی خیلی دلم برات تنگ شده عشق مهربونمدیشب که بهم زنگ زدی صدای خوشگلت که پر از احساس بود و شنیدم تا خود صبح با ارامش کامل خوابیدم دیشب  یکی از بهترین شبهای زندگیم بود چون با صدای عشقم خوابم برد و تا خود صبح خوابهای عاشقانه میدیدم که تو بغلت هستم و یه عالم بوس و بغل و عشق...

دل است دیـگر..

           گـاهـے هوآیت را مـےکنــد...

              نمــےدانـد یادت تنـها هـواییش مـےکنـد

        دل است دیگــر

              گـاهـے مـےگیـرد

                گاهـے فقط تــو را بهـانـــہ مـےکند

        یک دنیــا هـم کــہ بیـاینـد بـاز هـم رضایت نمـےدهـد

          تنـهـآ دلـش مـےخواهـد تـو بــاشـے

            بـا تـو بـخنــدد بـا تـو گــریــه کنـد

      بــرایت کـودک شـود

         پـا بکـوبـد و از خواستـــہ هـآیش بـرایت بگـویــد

    تنـهـا اینـکـہ تـو گـوش کنـے کـافیستـــ هیـچ چیــز از تـو نمـےخواهــد                                      

               دل مــن تنـها تــو را مـےخواهــــــــــد...

     http://www.img4up.com/up2/98054898912960248523.jpg





:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست