عشق عارف قزويني و دختر متاهل ناصرالدين شاه
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
اگه راستشو بخواين من خودم اين داستانو قبول ندارم ! يعني عارف قزويني رو آدم پاكي ميدونم ولي ديگه سوژه برا آپ نداشتم گفتم اينو بذارم  به هرحال خدا خودش بهتر ميدونه الله علم

ناصرالدين شاه دختري داشت به اسم افتخارالسلطنه! آقا عارف هم كه تو دربار رفتو آمد داشت عاشق افتخار خانم ميشه!ـ اصولا زياد عاشق ميشده ـ . خلاصه با وجود اينكه اين خانم متاهل بوده ولي باهم ديگه رابطه عاشقانه برقرار ميكنن! تصنيف افتخار همه آفاق رو هم ميگن عارف برا اين خانم گفته ! تازه عارف با شوهر زنه هم دوست بوده به به! تا اينكه كم كم شوهر شاهزاده به اين دو شك ميكنه ولي افتخار السلطنه هميشه يه بهونه برا مهموني مي اورده و عارف رو دعوت ميكرده تا اينكه يه شب كه سه تايي پيش هم بودن شوهر افتخار مجبور ميشه بره بيرون آخه كار واجب داشته وقتي برميگرده يه چيزي ميبينه كه نبايد ببينه ولي برو خودش نمياره- اگه داستان واقعي باشه پس خهلي بي غيرت بوده- بعد يه روزم افتخار السلطنه ازش ميخواد كه به عارف قزويني كمك كنه و دستشو بگيره ! ولي شوهر اينجا ديگه قاطي ميكنه ميگه = شما نگران نباش عارف چيزي رو كه از شما نتونه بگيره از زن هاي ديگه ميگيره!!!

=ديگه من نميدونم چقدر اين داستان راسته ولي هرچي باشه عارف به عنوان يه مبارز وطن پرست گردن ما حق داره من بعد عشقي از عارف قزويني خوشم مياد پس كسي بهش بي احترامي نكنه كه با من طرفه!

در جواب دوستی بی نشان که این نظرو گذاشتن=

واسه چی ابروی مردم رو میبری ... این پست رو حذف کن ... با آبروی دیگران بازی نکن

اگه راست باشه که اینکارت هم بردن آبروشه و هم غیبت و اگه دروغ باشه که میشه تهمت ... حذفش کن

جواب بنده -اگه کمی تند بودم دوستان ببخشند=

اولا به شما ربطی نداره! البته توهین نشه ..... دوما ایشون فوت کردن فکر نکنم اصلا مرحوم رو بشناسید ! سوما از خودم در نیوردم از منابع شنیدم و خوندم . بعدش اگردقت کرده باشید خودم اعتراف کردم که این داستان رو قبول ندارم من خودم رو عارف قزوینی تعصب دارم کسی بهش توهین کنه ناراحت میشم ! اصلا عارف قزوینی رو میشناسیییییییییییییی؟؟؟..... -البته تو نظراتم هست گفتم این جا هم باشه مورد دید عموم  میشه توهین انگار راجع به یه آدم غریبه دارم صحبت میکنم که هیچکس نمیشناسه البته شاید ایشون نشناسن!!!

=شهادت حضرت زهرا رو هم تسلیت میگم

 





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست