مادر
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی


 

 مادر بهشت من همه آغوش گرم تست

گوئي سرم هنوز ببالين گرم تست

 

پيوسته درهواي توچشمم به جستجوست

هرلحظه باخيال توجانم به گفتگوست

 

در خواب و خيال همه با توام هنوز

تنهائيم مباد که تيره است بي تو روز

 

دائم حريم قدس تو احساس ميکنم

احساس قدس آن دم انفاس ميکنم

 

موسيقي بهشت همانا صداي تست

گوش دلم به زمزمه لاي لاي تست

 

مادر به قصه هاي تو ميخفت غصه ها

ميرفت چشم و گوش بدنبال قصه ها

 

با شاديت نبود غمي را مجال ايست

امّا به گريه تو هم آفاق ميگريست

 

صد قصه عشق بودي وميخواندمت مدام

رفتيّ و ماند قصه صد عشق ناتمام

 

اي سينه داشته سپر هر بلاي من

اکنون بکن شفاعت من با خداي من

 

امروز هستيم به اميد دعاي تست

فردا کليد باغ بهشتم رضاي تست

 

اين راز آن حديث که نقل از پيمبر ست

جنت نهاده زير قدمهاي مادر ست






:: بازدید از این مطلب : 738
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست