نامه شهیده راضیه کشاورز به اقا امام زمان(عج)در 13 سالگی
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

نشانی گیرنده : نمی دانم کجایی یا مهدی ؟! شاید در دلم باشی و یا شاید من از تو دورم . کوچه انتظار، پلاک یا مهدی!

به نام خداوند بخشنده ومهربان

سلام من به یوسف گمگشته ی دل زهرا و گل خوشبوی گلستان انتظار

ای دریای بیکران ، آفتاب روشنی بخش زندگی من که از تلالو چشمانت که همانند

خورشید صبحدم از درون پنجره های دلم عبور می کند و دل تاریک و سیاه مرا

نورانی می کند . تو کلید درِ تنهایی من ! من تورا محتاجم . بیا ای انتظار شبهای بی

پایان ، بیا ای الهه ی ناز من ، که من از نبودن تو هیچ و پوچم . بیا و مرا صدا کن ،

دستهایم را بگیر و بلند کن مرا . مرا با خود به دشتِ پر گلِ اقاقیا ببر . بیا و قدمهای

مبارکت را به روی چشمانم بگذار . صدایم کن و زمزمه ی دل نواز صدایت را در

گوشهایم گذرا کن ، من فدای صدایت باشم . چشمان انتظار کشیده من هر جمعه

به یادت اشک می ریزند و پاهایم سست می شوند تا به مهدیه نزدیک خانه مان روم

و اشک هایم هر جمعه صفحات دعا ندبه را خیس می کند . من آنها را جلو پنجره

اتاقم می گذارم تا بخار شود و به دیدار خدا رود . به امید روزی که شمشیرم با شما

بالا رود و برسر دشمنانتان فرود آید .

 

یا مهدی ادرکنی عجل علی ظهورک

دوستدار عاشقانه شما راضیه





:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست