نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

گاهی فقط سکوت مفهوم است...

 

دلم پر است!پر از یک بغض مبهم

و چند قطره اشک و شاید هم پر از سکوت

نگاهی که هیچ نگفتن را دوست دارد ...

 

 

در هیچ غرق شده ایم   

                    و فریاد ، پانتومیمی در سکوت است

            اینجا بن بست خاطره هاست

           کودکی رفت ، جوانی رفت            

                                  در گذر از شهر ندانستن ها

               به دنبال تخیلی از عشق می گردیم

  اما افسوس که دیگر هیچ ذهنی              

                                                    خیال ندارد...

 

گل یاس سفید عطر آزادی داشت کاش در باغچه ی ما یک نفر یاس سفیدی می کاشت ...
 
 
 
یک جایی میرسد که ادم دست به خودکشی میزند!!  نه اینکه تیغ بردارد و رگش را بزند ...
نه!!
   قید احساسش را میزند...!!
 
 
 
هیسسسس فریادها خوابیده اند ...
 
 
 
دوستی ها کمرنگ
بی کسی ها بیداست...
راست گفتی سهراب ادم اینجا تنهاست ...
 
 
 
من به خورشيد اعتقاد دارم حتي اگر ندرخشد

من به عشق اعتقاد دارم حتي اگر تنها باشم.........

من به خدا اعتقاد دارم حتي اگر ساكت باشد
 
 




:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست