دیوانه وار دوستش دارم
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

آغوش گرم تو را می بوسم

 تا حس کنی که تو آرامش قلب منی . . .

 به چشمهام خیره شدی

 و آروم سرت رو پایین می آوری

و لبهایت را می گذاری بر روی لبهام

 و آرام آرام روحیه یک محبت رو در قلبم جاری می کنی

 چقدر آرامش خیال دارم که عشقی به خوبی تو دارم

حس کنم حالا تو آغوش تو هستم

 و دارم گرم بغلت می گیرم

 منو می بوسی و تو را می بوسم

 آرامش روحی و قلبی

 و حس یک محبت معجزه آسا. . .

 تا نیاز یک محبت را در آغوش تو تجربه کنم

 تا گرمی نفسهایت در نفسهایم غلبه کند

 و یک لحظه زیبا و رویایی را برای هم بسازیم

دستش را می گیرم و زیـر گـوشش زمزمه میکنم

 کــه پشتِ تـــمام نگرانـی‌هایِ من کسی ایستـــاده

 که دیوانه وار دوستش دارم





:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست