چه زیبا......
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
 

مسجد النبی در شب 

 مسجد النبی در شب

 قبرستان بقیع

 

 طبقه دوم مسجد الحرامطبقه دوم مسجد الحرام در شب

 

 غربت بقیع

  

خدای حــنان من

چه زیبا که خانه تو  تنها بهانه ای بود برای عشق بازی من

و ممنون که در جوانی طعم شیرین عشق بازیت را چشاندی ام........

تو پای  گناه من می ایستی و من پای خانه ات........

عجب رسمی ست بین کریمان این رسم  خوش درهم خریدنشان.......

چه صفایی ست زیر ناودان طلای خانه ات......

چه صفایی

چه صفایی

چه صفایی ست لحظه های ناب عاشقی ات بین بنده و معبود

ولحظه صفر عاشقی ات

دیدن اولین بار خانه ات

لحظه حبس نفس ها

لحظه تند تند قلب ها

لحظه شوق پرواز ما سفر اولی ها

لحظه خم شدن زانو ها

لحظه هق هق........

چه لحظه هایی معشوق من.....

لحظه های ناب با هم بودن در خانه ات

چــــــه قدر با لحظه های ناب با هم بودن در خانه ام

تفاوت داشت........

 این بهترین  بهار  زندگیم بود بهار در مدینه

و بهترین هدیه ام بهار در خانه معشوق

 راستی  چرا بقیع در بهار  هم غریب و دلگیر بود؟؟؟؟....

همه لحظه هایش  را  قد خودت دوست دارم ......

 لبیک معبود من لبیک......

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست