خدانگهدار وجودم
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
امروز من به تمام زندگیم پشت کردم به کسی که دیوونه وار عاشقش بودم نتونستم واقعیتو بگم بهش امیدوارم حلالم کنه ولی بدون تا چند روز دیگه یه عمل خیلی سخت دارم دکترا گفته بودن که رفتنی هستی ولی اگه عمل بشی شانست به 10 درصده هه  من که میدونم ... ولی منو ببخش خودت میدونی چرا میدونی چرا میگم ببخش به خاطر تمام رفتارام منو ببخش . تو میگفتی اگه من نباشم تو هم نیستی ولی بدون اشتباه بزرگیه اگه بخوای این کارو کنی عزیزم  خیلی دوست داشتم و دارم همیشه در خاطرم اگه خاطری بمونه زنده ایی

اگه خدا خواستو موندم میام همینجا آپ میشم اگه هم دیگه نبودم خب نیستم که بیام حتما میگی چرا نگفتم زودتر بهت میشناسمت میدونم همچین فکری داری میکنی ولی بدون از دوست داشتن بود که بهت نگفتم هیچوقت الان هم اگه دیدی حرفی زدم به خاطر چرا ها بود همین و همین خدانگهدار 

زندگی کن ، زندگی زیباست 


دلم تنگ است و این شبها یقین دارم که میدانی

صدای غربت غم را از احساسم تو میخوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی

میان برزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی؟

  

عاشق بی وفای تو محمد


 هرگز ...





:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست