آلزایمر
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

یه چندوقتیه که یه مرض قدیمی اومده سراغم

همه چی رو جا میذارم . موقعی که مجرد بودم این مرض ول کن نبود . اینقدر کلید این جا و اونجا جا گذاشته بودم که احتمالا نیمی از تهران کلید خونه ام رو داشتن . خودم هم از کلید هام اینقدر تکثیر کرده بودم که تو هر سوراخم یه کلید آویزون بود که پشت در نمونم ولی به لطف تاهل و اقتضای این شرط و توپ و تشرهای اهل بیت ، از اون موقع تا حالا این مشکل رفع شده بود و نمیدونم چرا تو این ماه گذشته رکورد شکوندم .

دوتا کارت ATM به فنا رفت که پاره شدم تا دوباره المثنی بگیرم . کارت ملی رو دادم برای نگهبانی یه اداره تو تهران و رفتم و برگشتم و کله کردم از دم حراست اومدم شمال و اونا هنوز دارن دنبالم میگردن تو اداره که این یارو اومد تو اداره چرا برنگشت ؟!!!!!

کیف پولم رو تو یه مهمونی جا گذاشتم و آخریش هم داشتیم میرفتیم به یه ماموریت کاری و وسط راه تو یه سوپری برای خرید آب معدنی ، گوشی رو رو پیشخون به جا نهاده و سر خر رو کج کردیم و 2 ساعت بعد تازه متوجه شدم گوشی گم و گور شده و با چه مکافاتی تونستم گوشی رو به دست بیارم

یه دوست دیگه دارم که اسکل تر از منه و داشتیم برای هم یه جایی از این فراموشی و آلزایمر حرف میزدیم و مسابقه بود بین ما در ابراز خنگی و بی حواسیمون و بعدش چهار طبقه اومدیم پایین و تازه دوستم متوجه شد که کت و سویچ ماشین و کیف دستی خودش رو بالا جا گذاشته !!!!!!!!!!!!

یعنی یه وضعی 

خلاصه دوستان اگه یه وقت دیدین یه بدبخت و مفلوک وسط یه اتوبان ایستاده و داره کله اش رو میخاره و نمی دونه که از کدوم طرف باید بره ، کله تون رو نندازین بیرون و لیچار بهش بندازین . شاید من اون باشم و گوگیجه گرفته باشم . ما بیماران اینجوری نیاز به دلسوزی هم نداریم . وظیفه انسانی خودتون رو انجام بدین و دست ما رو بگیرین و از خیابون رد کنین و تو جیب هامون رو بگردین شاید یه آدرس و یا کاغذی سنجاق شده باشه که ما رو برسونه به خونه .

با تشکر

پینوشت : والله یه از خدا بیخبر به ما گفت وبلاگت فیلتر شده و چند نفر دیگه هم تایید کردن  چند نفر دیگه تکذیب !!!! ولی بهرحال این آدرس جدید رو ایجاد کردیم که مبادا شما هم ما رو گم و گور کنین

داغ نوشت : من نمیدونم که ما مردم وحشی شدیم و یا مسئولان روز به روز بی شعور تر و ناتوان تر که یه برنامه زپرتی خاله شادونه اینقدر بی برنامه و خر تو خر بشه و ازدحام بشه که سه تا بچه بیگناه که برای خنده و شادی اومدن جنازه شون رو تحویل پدر و مادراشون بدن و یا اون پدر و مادر رو باید سقط کرد که این گل ها رو برای هیچ و پوچ از بین بردن

تف به این مملکت

تکبیر نوشت : ملت ما ملتی است که وقتی تو خیابون زل زل نگات می کنن ، نمی تونی تشخیص بدی که خوشگلی و یا احیانا زیپت بازه !!!!!!!!!!!


عکس های ادامه مطلب رو فراموش نکنین .





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست