مواظب باش عصبانی نشی
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

سلام به همه ی عزیزان دلم خوبین؟ چه خبرا؟

امروز دیدم چه همه نظر دادین هنگ کردم چطوری به این همه نظر جواب بدم قربون همتون

وممنون از محبتتون!

درباره مطالب قبلی خیلی هاتون گفتید تاثیر گذار بود منم هدفم این بود که یه جرقه تو ذهنتون

بخوره که ما همه چی داریم و بلد نیستیم شکر کنیم!

نمیدونم چرا جدیدا مردم اعصاب ندارن شاید حتی خودم زود عصبی میشم کاش بتونیم زود

خودمون تو اعصاب خردی کنترل کنیم !

چرا ما  وقتی اعصابمون خرده  تو خیابون با مردم بد رفتاری می کنیم ؟چرا وقتی اعصابمون

خرده به زیردستامو بد رفتاری می کنیم و به اونا گیر میدیم واقعا انصاف نیست!

(اینا رو دیدم میگم)

حالا چرامن این موضوع شروع کردم بخاطر اینکه این جمله رویه جادیدم گفتم بزارم

توی وبلاگ

وقتي عصباني هستيد،

مواظب حرف زدنتان باشيد؛

چون عصبانيت شما فروکش خواهد کرد

ولي حرفهايتان يک جايي باقي مي مانند براي هميشه!

وقتی اعصابت از یه موضوع خرد میشه مواظب حرف زدنت باش  اخه این طرز حرف زدن

تو اعصاب خردی یه کینه تو دل طرف مقابل میزاری !

چند راه کار کوچولو وقتی اعصابت خرد میشه:

اگه نشستی پاشو

  یه لیوان اب بخور

دستت بزار روی قلبت بگو الا به ذکر الله تطمئن القلوب

صلوات بفرست

از اون محیط  دور شو

فکر نکنین من ادم اروم و خوش اخلاقی هستم حالا خوش اخلاق هستم وای به حال

اون روز که به قول معروف پا رو دمم بزارن بدجور بهم می ریزم !

و اصولا اهل دعوا نیستم من اگه از کار و حرف یکی ناراحت بشم تو دلم نمی ریزم و فورا

بهش میگم هم خودم راحت میشم هم دیگه غصه ای ندارم بهترین روشه برام

  (البته شما امتحان نکنین)من از بچگی اینطور بودم

پس اقایون و خانمای عزیز اعصابتون کنترل کنین دیگران هیچ تقصیری ندارن





:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست