دلتنگی
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
نمیدانم این دلتنگی برای چیست ؟ گله ای هم ندارم .دلتنگی زیباییست ...
نه زمان می شناسد و نه مکان . نمی دانم چرا برای دلم فرق ندارد که کنار عشقم نشسته ام یا 700 کیلومتر فاصله دارم ... هر جا که هستم دلم برایش تنگ است ...
حسی به من میگوید که تو خیلی به من نزدیکی ... حتی از خوابی که شب ها میبینم .
 وقتی که از خوابم جدا میشوم انگار از جایی کنده شده ام ...
تلاش کردم برای بهتر شدنم ... برای تند و رک حرف نزدنم ... و باید باز هم تلاش کنم برای بی اعصابی های بی چشمه ام ...
نمیدانی که چقدر دلم میگیرد و ناراحت میشوم وقتی از تو میشنوم یا خودم حس میکنم که برای تو آرام نبوده ام .
امشب دلم گرفته ... نه برای دلتنگی تو ... برای اینکه آن چه که می خواهم برای تو باشم نمیشوم ...





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست