خوابم یا بیدارم؟
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

خوابم یا بیدارم؟  تو با منی ، با من !

همراه و همسایه ، نزدیک‌تر از پیرهن

باور کنم یا نه ؟ حرم نفسهاتو

ایثار تن‌سوز نجیب دستاتو

خوابم یا بیدارم ؟  لمس تنت خواب نیست

این روشنی از توست ، بگو از آفتاب نیست

بگو که بیدارم ،  بگو که رویا نیست

بگو که بعد از این جدایی با ما نیست

اگه این فقط یه خوابه ، تا ابد بذار بخوابم

بذار آفتاب شم و تو خواب از تو چشم تو بتابم

بذار اون پرنده باشم که با تن‌زخمی اسیره

عاشق مرگه که شاید توی دست تو بمیره

خوابم یا بیدارم ؟  ای اومده از خواب

آغوشتو باز کن ،  قلب منو دریاب

برای خواب من ای بهترین تعبیر

با من مدارا کن ای عشق دامن‌گیر

من بی تو اندوه سرد زمستونم

پرنده‌ای زخمی اسیر بارونم

ای مثل من عاشق ، همتای من محجوب

بمون بمون با من  ، ای بهترین ای خوب





:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست