نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
الهی حسودا بمیرن   میخوان تورو از من بگیرن
بچه نشی گول بخوری   شیطونی کنی وول بخوری
گوشاتو میکشم آمار بدی   با من باشی با اونا لاف بدی
آخه فقط مال منی   همه میدونن مال همیم

تو که چشات مال منه   نبینم بشه مال همه
بری ازم دل بکنی  بفکر منم باش یکمی
تو که نشی یه وقت ازم جدا   من میخوامت قد خدا
پس بیا بابک بوست کنه   میخواد بی بیشو لوسش کنه

* * *
میخوام موضوع رو منفیش کنم
میخوام حسودارو پیش کنم
یه وقت نبینم آمار بدی
 با من باشی با اونا لاف بدی
سریع بدو بیا پیش من بدو پاشو
حسود کیه کور کنم چشماشو
نبینم نگاه کنن عشق من
عشق من ما هستیم مال هم
بابی تورو نمیخواد واسه هوس
با یه دنیا نمیکنمت عوض
توی شناسنامه هم اسممی
آی لاوی یو هانی  عشقمی

من جلوی دستم همیشه
نی نی بدون تو مگه میشه
تو چشم مایی برنزه
زیر پای امسال تو بنزه
ولی من مزدا 3 دارم
بشین تو ماشین بغلم نی نی دارم
وقتی دافا منو میبینن پیشی
بغلم میان میگن باف من میشی
ولی بیشترشون منگولن
تا کی خیال نکنم من بهتون
گلم
دائمی بدم یا ایرانسل
523 یا 9093




:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست