ای خدا
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی
سلام خدای من

سلام به تو که همیشه پاکی و منزه .میدونی من همیشه تو ادما دنبال یکی میگشتم که پاک ومنزه باشه

  توی ادمایی که

با من هم عصرن و من میشناسمشون نتونستم پیدا کنم .نتونستم افریده ای از تو رو پیدا کنم   .هر چی

گشتم نتونستم پیداش کنم اخر سرش به عقب

که نگاه کردم دیدم درام بد جا دنبالش میگردم  دیدم توی این بیابون برهوت دنیا که همه چشمه هاش

سرابن نمیشه اب زلال پیدا کرد واسه همین هم اومدم تا توی یه دنیای دیگه ردای مهربونی و بخشش

تو رو چنگ بزنم و دست نیاز به سوی بی نیازی دراز کنم که هم بهش اعتماد دارم هم میدونم

تا حالا بهم اعتماد کرده با اینکه بسیار خطا از من دیده .و میدونم که منو دوست داره و داشته حتی

مواقعی که فراموشش کردم .اون منو فراموش نکرده و لطفش همیشه شامل حالم بوده

و اون کسی نیست جز تو ای خدای مهربون من .یارب العالمین میدونم این منم که گه گاه موجب میشم

بین من و تو فاصله بیافته کمکم کن تا بتونم پیوندم رو با تو محکم کنم

یاریم کن تا بتونم خودم رو از قید و بند دنیای پلیدی ها و مادیات و گناهان ازاد کنم و ازاده به شوق دیدن

تو رهسپار وادی امن تو بشم.

خدایا روا مدار که گناهان و مکاید شیطانی جای تو رو در قلب من پر کنن

خدایا با اینکه تو انسان را از گل افریدی و به انسان قدرت عطا کردی از نیروی لایزال خودت تا بتونه

دربرابر شیطان مقابله کنه اما من تمام سرمایه قدرتم رو در طی سالیان متمادی که با گناه و معصیت

هم جوار بودم از دست دادم و اکنون ضعیف  و ناتوان همچون همان گلی که مرا از ان ساختی

به درگاهت رو میاورم و از تو میخواهم که مرا یاری رسانی تا در برابر شیطان پشتم نلرزد و

گردن به زیر یوغ گناه نسپارم

خدا کمکم کن تا نیکی ها را در دلم بپرورم و خوشی های زود گذر دنیا را در نظرم حقیر و خوار بگردان

مبادا به واسطه خوشی مادی اخرتم را به نابودی بکشانم

خدایا کمکم کن تا دوستت داشته باشم و دوست داشته باشم هر آنچه تو دوست داری

امین یا رب العالمین

 





:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست